Tjena igen

Vi e pa nagot hostel mitt ute i skogen, ett litet stopp pa vag mot nashville. Bluegrass blir det imon, skit kul!

Vi har akt bil hela dagen, skit trakigt. Men imon ska vi tjejer forsoka sitta llangst fram sa vi kan vara DJs och slippa allt skumpande dar bak.

Inte mkt mer att skriva faktiskt, skit kul har vi. Det har blivit lite gruppering men alla e vanner med alla, i e 4 tjejer. Jag, Alex, Sarah och jodie. Jag med massa engelska brudar, forsoker lara mig deras accent. Det gar battre med tiden!!

Jag har nu betalat for alla extra saker framover, sa det ar ur vagen. Jag har 400 dollar i cash kvar och500 spann pa kontot. Men nu har ja betalt for san diego zoo, sea world och andra saker pa vagen.

Vi kommer att aka skidor ocksa!! HAHAHAH! SAAAAAAAAAAAAAAAA JAVLA KUL! Jag kommer frysa roven av mig eftersom jag kommer vara billig och bara hyra skidor och inga klader. Lager pa lager far bli mottot!!

Livet leker och fan va kul ja har! Nu sitter jag, Alex, Jodie, Sarah, Mike och Lee i varan lilla stuga som bara ar sangar i och tjotar. Vi har ingen toa, stackars oss !! haha, neee da.

Nu ska jag dra mig, sov dags snart.. 

Pusspuss pa er allihopa!!

Jag har inte hittat en laddare annu men det far bli imon. 

AWESOME ar det minst sagt PUSS pa er

Kommentarer
Postat av: syster

Fan gumman låter som du har den bästa tiden i ditt liv nu.... Gud vad jag blir lycklig i hela själen när jag läser.. Pössssssss

2008-11-17 @ 15:34:40
Postat av: mamma och pappa

Ja, du verkar ha kul. Det är dig väldigt väl värt. Du har jobbat i ett helt år utan så himla mycket ledigt. Och alla upplevelser du gör, även de som inte alltid är så roliga är ändå en upplevelse.



Puss och kram från oss.

2008-11-17 @ 19:02:47

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0