Vart ska man börja?


Nu är resväskorna nere, dom ligger här bredvid mig på rummet. Jag kan ju säga att jag är inte överförtjust i att se dom. Till största del för att dom tar en jävla plats, också för att jag inte vet vad jag ska packa och vilket som ska ner först.
Blev lite rädd igår när jag frågade hur långt innan Marlene började packa, så sa hon flera veckor innan. Men vi båda kom överens om att hon hade mer kläder, skor m.m. För jag har ju lagt 2600 dollar på resan, och det har ju hon då lagt på kläder m.m. Det e inte dåligt!

 

Så där e dom, jag får väl börja nu då sen kommer jag väl leva som man gör på hotell ni vet. Att man har allting i resväskan och tar därifrån vad man ska använda. En resväska ska ju vara klar för hemfärd, med saker jag inte ska ha med mig på resan. Den ena väskan ska vara packad för resan, så jag har ju ett mål iaf. Annars hade jag nog varit helt lost, det är en del att packa liksom.

Jag var iväg en sväng idag för att söka upp affären här som har Uggs, men när jag väl kom dit hittade jag bara industri område. Kände mig lite lost så jag vände hem igen. Men snäll som min värdmamma är så ska hon plocka upp ett par efter jobbet imorgon, så hon har fått pengar nu och en lapp med vilken storlek, färg, modell. Så hoppas hon får tag i dom!



Jag inhandlade sminkborttagnings servetter och en finn grej på CVS. Något jag verkligen kommer behöva, eftersom jag antagligen kommer ha smink varje dag på resan så är det ju positivt om man har sminkborttagsnins medel. Jag hittade också deon som Lotta vill ha, och hon har tur kan jag lova. Det är "köp 1, få 1 på köpet".

Min scrapbook är klar, det kändes jätte skönt och nästan så att lyckan bara spred sig inom mig. Den är jätte fin och jag är så nöjd, kan inte vänta tills jag får ge den till familjen!

Nä nu är det väl dags att börja packa lite då, det känns som att jag skulle kunna börja packa två dagar innan jag åker. Men jag antar att det inte funkar så, det är ju ändå ett helt rum som ska ner i två resväskor.

Puss och  kram

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0