Walking in Memphis

Nu har vi kommit till the home of Elvis! Vi har inte hunnit gora mer an att ata och dusha osv, nu sitter vi och chillar pa hostelet. Skont att slippa vara ivag hela tiden, utan att kunna andas lite nu.

NYHETER! Jag kopte mig en kamera laddare idag, akte ivag me Chris sa hittade vi en. Skit bra, kostade dock 36 dollar. Men nu kan ja ta massa bilder!!

Igar var en rolig dag, vi va pa museeum och sen at vi, sen drog vi till ett stalle som spelade live country musik. Dom som spelade hade blivit Grammy nominerade 2 ganger, sa dom va skit bra verkligen.
Men en javla massa ol blev det, sen drog den roliga halvan av ganget till en pub. Chris hangde pa, och vi drack pa. forsta gangen i mitt liv som jag har minnesluckor.
Jag minns inte hur vi kom hem, jag minns inte nanting igentligen fran nar vi lamnade puben till vi gick och la oss.
Hemskt, men kul hade ja. Alla tyckte jag va rolig sa de va ju bra. vaknade liksom imorse med kladerna pa och strumpor, hahahahaha!! men jag hade iaf sminket borta, knepigt.
jag har jag varit bakfull som fan, vi va tvugna att stanna bussen for ja holl pa att spy.
Men jag ar ingen spy manniska sa det gick inte, men dom pysslade om mig sa snallt. kopte vatten till mig a lat mig sitta langst fram. Men efter lite frisk luft och somn blev det battre, hade bara huvudvark men efter maten blev ja helt aterstalld.

Det va en sjuhelsikes kvall! Chris sager att de e sa de ska vara, sa jag beter mig bara som en trekker ska gora haha.
imon blir det graceland, skit kul. Och vi sag det record label som johnny cash, elvis presley blev signerade med forsta gangen.
Man ser det i hans film, nar han sjunger folsom prison. Sjukt kul att fa se de liksom, dar han gick in.

Nu ska jag dra mig och gora mig iordning!

New orleans om nagra dagar, och ja ska saga att de e svin kallt. Frank ska doooo!!

Lisa, i dont know if you are reading this but i think i have my camera charger left at your house somewhere. Dont throw it away! And its freezing here, so NO its not warm. But my hat and my scarf is good for now!



PUss och kram allihopa, ikvall blir de bars igen. men inte lika manga som igar. hehe ha de underbart!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmm, säger det igen, kul verkar du ha ialla fall.

Det där med bakis kommer ju alltid någon gång.



Puss

2008-11-19 @ 06:27:21
Postat av: Amanda

Kul de e å läsa tjejen! Time of your life!

2008-11-19 @ 22:18:21
Postat av: Nina

Åhhhh va glad ja blir när ja läser att du trivs o har skoj... men ja längtar verkligen efter dej nu, se till o ta vara på tiden men skynda dig hem...!!

2008-11-20 @ 11:52:11

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0