Bak och stök!


Nu har jag gjort två kladdkakor, en med ägg och en utan. Får hoppas dom blir goda!


Mamma hon hjälper mig igenom detta :P Tack!


När Lisa kommer hem ska vi sätta ljus i kakan och släcka alla lampor! Sen ska vi gömma oss och överraska henne :P
Lillkillen höll på att berätta hemlisen igår. Men då blev ja å tösen arga!!
Han har blivit en riktig trots unge, gör aldrig som man säger första gången. Tester gränserna hela tiden, med alla. Igår höll både jag och Lisa på att brista.
Han beter sig illa så han får en time out, så kommer han till bordet och börjar rapa. Vi ber honom att sluta, men han fortsätter och fortsätter. Så försöker han smyga med det. Och fortsätter. Jag kunde inte göra mkt eftersom Lisa var där. Men man blir matt verkligen.


Nu hade ja velat gå ut å gå, men ugnen e på. ja får vänta i 12 min till.



Pusspuss!


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0