Från person till person.


Det är så olika vad vissa människor spenderar pengar på dessa resor, Trek resorna.
Jag hittade ett litet diskussions forum, och då var det några som skrev att dom allt som allt spenderade 800 dollar på 4 veckor. Det tycker jag var riktigt bra jobbat, jag hittade också en som hade gjort det för ungefär samma summa.
Så kommenterade jag då hur dom hade lagt upp det med shopping, eftersom jag inte ska shoppa kläder. Då var det en kille som kommenterade att han hade spenderat 1200 dollar under 2 veckor. Men så sa han att han gjorde alla extra val man kunde, och det beror ju mkt på vilken resa det var. Så skrev också en annan tjej att hon spenderade 1400 dollar men hon åkte inte helikopter över Grand Canyon och inte Skydive över Las Vegas. Och ändå hade hon bott här i 2 år och redan gjort all shopping.
Så det verkar verkligen som det där inte går att lista ut i förväg, hur mycket man kommer spendera alltså.
Men jag har räknat ut att jag kommer ha 50 dollar om dagen till vad jag vill, och då har jag redan lagt undan pengarna för extra valen.

Jag blev riktigt nervös när hon började prata om 1400 dollar på 2 veckor. Men sen lugnade jag mig själv lite :P


Nu e de dags för jobb! Puss å kram

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0