Fyndat!


Jag åkte iväg tidigt imorse för lite shopping, jag hittade inget silvershampo i vanlig affär så jag åkte till en frissa. Där dom självklart hade det, men billigt! Dom hade nämligen fått in nya förpackningar och det var en kvar av den gamla som kostade 10 dollar. Kanon! Matrix märke, läste nämligen att det är Matrix eller Loreal som gäller.
Körde vidare till Marshalls, letade efter extremt billiga tröjor. Och jag hittade tre stycken, 3 dollar för en och 5 för två. Knallade också över till herravdelningen för lite tjocktröjor, hittade en vanlig hood tröja för 10 dollar! Perfa!
Köpte också hårinpackning från Neutrogena - Triple Moisture, en slags hår mask är det. Hoppas den håller vad den lovar.

Mitt hår såg bättre ut när det var torrt, men som sagt det behöver silvershampo och definitivt återfuktning!

Guuud va skönt att klockan bara är tjugo över tolv och jag gjort allt detta redan! Så snart är det dags för en lååång promenad! Det ska bli skönt, efter det ska jag prova produkterna och förhoppningsvis blir det bättre.
Ni kanske till och med får en bild.

Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0