Hej mina vänner


Idag fick jag sova till 9, det va riktigt skönt. Har fått låna lilltösens filt också, så det var inte lika kallt inatt. Fast det berodde också på att det var mycket varmare idag än tidigare i veckan. Igår var det 7 grader när jag vaknade, och nästan lika kallt under hela dagen.
Idag är det 20 grader, klart mycket varmare.

Jag har hyrt "Forgetting Sarah Marshall", det är lätt den bästa komedin jag någonsin sätt. Vi skrattade så mycket under hela filmen, det var en mysig kväll. Jag, Amanda och Fernanda.

Nu blir det en efterlängtad dush och efter det ska ja krypa ner och se på filmen. Är det någon som vet hur man "rippar" över en dvd film till en dator? Om det överhuvud taget går?

Puss å kram

Jag väntar också ivrigt på ett litet brev jag ska få från Ingrid, jag e såååååååå nyfiken!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

just de! så heter den ju... när jag var i videoaffären så såg jag den på svenska, "dumpad" heter ju den här, kunde inte komma på vad den heter i USA. Ha de så bra =) XOXOXOXOXOOXOXOXOXOXOOXOXOO

2008-10-10 @ 09:15:04
Postat av: Nina

nu håller ja faktiskt inte me dej.... såg den filmen me mamma för ett tag sedan, tyckte den va kass :P saknar

2008-10-10 @ 11:26:21
Postat av: Jennie

Tack gumman min :) .. Skall bli så skönt att lämna Sverige igen för ett tag, man samlar på sig nya krafter när man får vara iväg lite .

Du hinner bara vara hemma typ två veckor sedan kommer jag hem =D Fy fan vilken update det skall bli :) Längtar, det kan jag skriva under på !



Kul med filmtips, dom skall jag försöka ge mig på imorgon :)

Allt går fortsatt bra hos dig förmodar jag?!.

När går det av stapeln för resan?

Pyhtellliiii

2008-10-10 @ 17:27:14
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0