Lite jobbigt..


Jag har lite panik över morgonen jag ska åka till hotellet, då jag absolut inte kan komma försent. Tar jag en vanlig yellow cab så har jag inte en aning om vad priset kan bli. Men så tittade jag lite nu på bilar man kan beställa, och då är priset runt 45-50 dollar vilket jag tycker är billigt eftersom jag räknade med mer. Grejen är att jag helst ska ha en telefon, men det har jag ingen då. Jag tänkte ta ett lugnt hörne någonstans där jag kan bli upphämtad, men tänk om inte bilen kommer? Huuu, jag får nästan mardrömmar..
Och min svenska telefon suger, så att sätta i ett amerikanskt kontantkort där i skulle inte göra skillnad. Och hur mycket trafik är det halv sju på morgonen? Speciellt när vi ska igenom Lincoln tunnel också! Kommer det ta mycket längre tid än räknat. Jag är ju hellre där en timma för tidigt än en timma försent.

Det här yppiga problemet går ja runt å tänker på. Tänkte bara dela med mig.

Nu ska jag äta lite granna sen ut å gå! Puss å kram

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0