Sådär ja


Lite födelsedags firande idag, mysigt.

Kakorna blev jätte äckliga tycker jag, men dom gillade dom. Fasst om dom hade blivit som dom skulle hade det blivit bättre. Den med ägg blev typ som choklad pudding. Och jag hatar choklad pudding. Visst den ska bli kladdig, men liksom lite seg kladdig. Inte slaffs kladdig!

Jaja, så kan de gå.

Positivt:
Jag har lagat något och det har inte bränts. Det började inte brinna. Brandlarmet gick inte igång.


Nä nu e ja trött. Dags att sova!






Och så har jag snyftat lite.. Eller storbölat.. Vem kan hålla tårarna borta? Kanske om man inte sett eller hört musikalen. Så underbar och jag ber att musikalen ska visas igen.
Jag minns när jag var några år yngre, så lånade min mamma alla skivorna från bibblan. Så ja snodde dom och lyssnade igenom allihopa om och om igen. Så sa ja till min mamma att ja skulle skriva ett brev till dom så att dom skulle visa musikalen igen.

Tänk om jag hade haft sångröst! Vad glad jag hade varit då. Men, nu blev det inte så :P Då får jag laga äckliga kakor och tända eld på ugnar istället.

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0