Måndag

Idag är det någon Columbus dag, också en äppel plockar dag om ja inte e helt fel ute. Men jag är inte så allmänbildad så jag vet något om detta dag.

Något jag vet är att mitt kamera batteri är på väg hit, beställde precis. Jag hittade ett för 28 dollar på Target, lite dyrt eftersom själva batteriet kostade 20 och 8 dollar var shipping. Så jag sökte vidare och hittade ett batteri på bestbuy som var Kodaks egna märke, och kostade allt som allt 20 dollar. Det var på sale och no shipping.
Härligt!

Idag har varit en liten slappar dag, alla har varit hemma men jag har väl "jobbat" lite. Kändes mer som jag umgicks med familjen, men det är bara mysigt. Lillkillen var nog hur trött som helst för han började grina för allt, och elak som ja e så skrattar ja åt honom. Men det hjälper för då slutar han.

Var och gick min dagliga promenix idag, men det blev bara en halvtimma. Dum som man e går man inte på toa innan.

Nu ska jag nog mysa ner mig i sängen och dega, och det är ju faktiskt läggdags snart.


Sova sova sova säng säng säng... :)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0