NU! VARFÖR NU?!


Jag trampade på mina glasögon, igen. Och dom gick sönder, igen. Men mer den här gången, så att dom e helt snea. Åh! Glaset iaf kvar, så jag har trixat med lite papper så dom e helt okej. Så att jag kan bära dom i 4 veckor till iaf, sen blir det ju linser varje dag ändå.
Men, kanske ändå tur att det var nu i slutet.
Jag ska iaf skaffa glasögon av stål när jag kommer hem!

Nu sitter jag med silvershampot i håret, och ska låta det sitta där. Har varit extra noga att inte ha något i rötterna, så jag hoppas jag kommer se lite skillnad sedan! Jag förklarade för Lisa att ja kommer springa lite in å ut från badrummet, å om hon ser mig kommer ja antagligen se lite dumt ut. Så frågade hon va ja skulle göra, för hon vill se om hon kan se någon skillnad sedan. Håll tummarna!

Jag beställde nu den sista grejen, magväskan. Känns skönt, riktigt skönt. Lisa sa nu också att hon ska väl kanske ta ner resväskorna snart, men jag tänkte det räckte med 1 vecka. Antagligen gör det väl inte det, och som hon sa "Du ska packa ner ett rum i två väskor, det kommer ta lite tid".
Så nästa vecka tar hon väl ner dom, det är koooonstigt. Har en konstig känsla i hela kroppen, men det är inte jätte jobbigt för det känns liksom ändå bra. Jag vet om att ja kommer tillbaka hit den 7:e december.

Min mamma ifrågasatte mitt val av mat dagen jag kom hem, kebabtallrik var väl inte det hon trodde kanske. Jag har ju som sagt tid att klura ut, men fisk är nog ganska självklart. Vad för rätt återstår att se!

Jag var och kikade på klänningar idag, ingen kändes rätt och jag såg gravid ut i dom flesta. Så jag tränar på och väntar till sista veckan istället!

Nu ska jag pilla lite i mitt rum och göra iordning, rensa bland lite skit! Men annars har jag det ganska organiserat, i FYRA veckor har jag haft det organiserat. Ingen tvätt på golvet överhuvudtaget, åh ja e så stolt.
Men det är många små saker, som man tänker "Ska ja spara den här?". Det jag har ångest över är min söta underbara lilla julgran, den är så söt. Jag har inte hjärta att lämna den! Äh, får allt plats så åker allt me hem :P

Puss och kram på er!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0