Ny dag, nya tag!

Nu sitter ja å äter frulle, gott. Pratade precis med Amanda och Matilda på skype och det var såååå underbart! Det var hur längesedan som helst vi en skrev till varandra, så att prata med henne var kanon.

Idag har jag faktiskt en plan, kanske inte den roligaste, men en plan. Det blir scrapbook nu, det kliar verkligen i fingrarna så jag antar att det var på tiden. Ska slinga mitt äckliga hår, har nämligen inte dushat det på två dagar, vilket man helst inte ska göra innan. Sen blir det en promenix, det är härligt väder idag så det passa bra!! Förhoppningsvis ska jag väl hinna med en runda till Valley Stream för att hitta min klänning, om den finns där.

Sicken härlig plan va?

Ska också berätta att jag kommer bli intervjuad av en svensk journalist den 2:a november, angående president valet. Det ska bli riktigt kul och spännande framförallt!

Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0