Vilka framsteg!


Jag har sökt in till Universitetet nu, i Göteborg. Det känns spännande och läskigt nära!
Hoppas att jag klarar mig igenom första etappen, så att jag sedan kan göra intagningsprov i Februari :)

Igår var vi på High School Musical, åh va bra den va ! Många bra låtar faktiskt! Det va roligt att gå med barnen, även om dom hade lite problem att sitta still ibland. Inte konstigt när kudden dom sitter på är i hårdplast.

På vägen hem såg vi en tvättbjörn. Då har jag gjort det me! Den kravlade ner i kloaken när vi kom. Usch!
Pungråtta - Check!
Tvättbjörn - Check!

Nu blir det film för hela slanten, "Freedom Writers" och "Oceans Eleven". Massa snygga killar tackar man ju inte nej till ;)

Ha en trevlig helg allihopa! Här händer inte mycket igentligen, jag går på mina powerwalks varje dag och jag jobbar. Imorgon är det au pair möte, jippi..
Mitt sista dock, så det är väl positivt! Så jag ska prata med mina LCC:er om min deposit.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

i torsdags va ja sarah o lotta o såg high school på bio, o ida när vi va på gkås köpte ja freedomewriters på dvd :D hihi.... SNART KOMMER DU HEM!!!

2008-10-27 @ 00:25:09
Postat av: Anonym

hmm, nu måste du sett fel :P vi va där o såg den i torsdags 23:e oktober, men den gick på facklan o hade premiär den 22:e oktober :D haha... :)

vi såg ju freedom på bio du o jag :P hehe... saknar dej. puss

2008-10-27 @ 20:25:18

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0