14:20


Då landar jag på svensk mark. Jösses.. Den 12 december.



Jag mellanlandar i Frankfurt och behöver bara vänta i 1,5 timma. Vilket betyder att jag kan sitta ner i 10 min och sedan börja vandra mot planet igen. Jag minns när jag och Sanna åkte, då stannade vi nog också i 1,5 timma men var tvugna att röra på oss efter några minuters vila.


21:45 lyfter planet från JFK. Den 11 december. Vad overkligt, kommer jag att få komma hem till slut?


Puss och kram!

(Mamma och pappa, ni får se till å vara lediga då)

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Helt klart. Vi gör som Nina, står och viftar med plakat och champagne. Men du, många tårar lär det bli.



Puss.

Vi längtar.

2008-09-14 @ 08:45:55
Postat av: Nina

ÅHHHHHHHHHHHHH VA ROLIGT :D JA E DÄR!!!!!

2008-09-14 @ 10:37:06

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0