Arts and crafts


På Michaels, var där och kikade efter jobbet. Skönt att komma ut ur huset och skönt att få unna sig något. Eftersom det är så himla synd om mig så tycker jag att jag kan skämma bort mig lite.
Köpte två nya papper, nya bokstäver och lite roliga klistermärken. Åh, jag älskar det verkligen.
Det kommer bli min framtida hobby som kommer bli som ett beroende, men tjänar jag pengar  har jag väl råd. Visst, det är väldigt dyrt hemma. Men köper du, som jag gjorde idag, ett häfte med bara massa bokstäver så håller det ett tag faktiskt. Ett papper kan räcka till två sidor, och du kan också måla själv som jag gör. Det behöver inte vara dyrt, man behöver inte köpa ett helt papper till varje bakrund, du kan ha en helt vit bakrund me. Det blir vad man gör det till, och enklast är väl också om man har lite samma stil på hela scrap boken, då blir det lättare att ha samma slags bokstäver till olika sidor och använda ett bakrundspapper två gånger. Jag har tex en bok som går i brunt, gammelmörk rosa, ljus grön (Som era väggar mamma), och en slags "gammal" baby blå.
Och efter det går min bok, även med några färgsprakningar då och då men ska jag köpa massa olika till allt blir det skit dyrt.

Något jag definitivt ska göra när jag kommer hem! Absolut, är så ledsen när jag sett massa saker som gett mig hundra ideer till min scrap book. Men har inte råd att köpa, jag har ju inte ens en scrap book.
Men, jag har all tid i världen när jag kommer hem att pyssla med det. Kan nog både lära mamma och få många tips.


Jag mår mycket bättre nu jämfört med tidigare idag. Jag satt i tårar hela rasten för allt kändes åt helvete. Men saker och ting har löst sig, och som min mamma säger så är det bara världsliga ting.

Snart ska jag göra mig redo för sängen, är kalas trött. Inatt klockan två ska jag ringa till demensteamet! Haha, va lusigt.
Hoppas det går bra och att jag får dom svar jag vill ha.
Mamma ska även boka tid imorgon, hoppas dom har tid då och jag hoppas verkligen jag får bedövningsspruta!


Puss och kram

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0