Då var arbetsdagen slut..


Jag är jätte trött och har lite lätt huvudvärk, men har svalt två tabletter så det går nog över snart. Känns ändå väldigt bra, då känner man att man har arbetat iaf. Vi stor rensade jag och barnen bland leksakerna, det behövdes. Jag slängde saker i smyg och ibland gick dom faktiskt med på att slänga saker.

Lillkillen va riktigt rolig. Jag hittade en leksak som jag aldrig sett honom leka med.

"When was the last time you played with this?" - jag
"..... Last year!" - Lillkillen
"So I can put it in the garbage?" - jag
"NO NO NO! Im gonna play with it?!?" - Säger lillkillen heeeelt oförstående om varför den ska slängas!

Allting ska vara kvar tycker dom, men jag fick iaf slängt dessa jobbiga McDonalds leksaker som gör massa ljud i tid och otid.

Mina naglar är målade, men helt skadade. Jag river och brötar me dom hela dagarna, så det håller inte riktigt. Jag får la vänta. Men någon som har tips på något man kan ha för å stärka dom? Jag hittar bara vanliga genomskinliga lack.


Nu e ja svettig och äcklig, det blir en härlig dush snart! Jag har fortfarande den måbra känsla i kroppen som jag hade förut när jag pratade med mamma.
Tänk vad ett rent rum kan göra, all stress går nästan bort. Och ikväll ska jag fajtas med kudden igen, ingen musik!


Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0