iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!


Jag har hittat en vääään, jag har hittat en vääään, jag har hittat en vääään!!

Inte här, nej nej. En som ska åka på samma resa som mig! Det finns nämligen en liten "hemsida" på Facebook som Trek America har, så jag skrev i deras gästbok och frågade om någon skulle på samma som mig. Så idag hade jag fått ett mail från en tjej som ska ta samma tur som mig, och hon har nu gjort en egen "hemsida" på facebook där vi alla kan prata osv. Hittils e de bara hon å ja :P Men blir det inga fler så träffar vi ju dom sen iaf!

Något som va kul å höra var att hon skulle stanna i LA också, på det hotellet jag ska stanna på med. Hon ska vara där till den 8:e och jag till den 7:e. Åh, vad glad jag blir nu! För det blir ju tusen gånger roligare, om jag inte är där själv. Säkrare också för den delen...

Jag e glaaaaaad!

Puss och kram





Och för att göra min dag ännu bättre så hittade jag TVÅ quarters med Alaska och Illinois! Gött! Nu har jag bara två kvar :) Hawaii och Alabama!


54

Kommentarer
Postat av: amanda

Du har haft Alabama!

2008-09-21 @ 22:38:40
URL: http://mandamanda.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0