Jaha, va kul..


Fick ett sms igår kväll vid 11 att Aline inte fått någon lön den här helgen, så hon kan inte åka med idag...? Så frågade jag om dom inte hade några kontanter hemma som hon kunde ta sålänge, men då fick hon en check istället. Och det var ju mycket smartare, för bankerna är stängda på söndagar så dom pengarna kan hon ju glömma. Så jag frågade om dom kanske bara hade 40 dollar hon kunde låna i kontanter sålänge, men det fick jag inget svar på.
Skriver man verkligen klockan 11 kvällen innan att man inte kan åka med.
Blev mest trött och faktiskt inte förvånad. Får väl se vad jag gör idag, det är skit tråkigt väder ute så jag kanske åker nånstans. Vart vet ja inte.

Nu har jag iaf ätit frukost, och snart e tvätten klar så då får ja vika lite granna.
 
Hittade en väldigt bra låt, eftersom jag är en riktig grävare i youtube hittar jag ganska mycket.




Vanligtvis lyssnar jag inte på den här sortens musik. Men den här fastnade jag för, plus att jag också gillar "Säkert!". Tjejrösten som ni hör.

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0