Kära vänner



Vad lättad jag är på något sätt. Lisa är nämligen hemma, och eftersom det är ganska sällan detta händer så tycker ja de e kul. Något som var bra med det var ju faktiskt att jag fick växlat in mina mynt! Det blev hela 40 dollar, jag chansade på 30. Men det är ju definitivt något jag ska fortsätta med, spara mina mynt.

Jag fick också pratat med henne angående betalningen nästa vecka, så vi fick rett ut en del och istället för att jag gav henne massa kontanter nu så fick jag en liten lapp som jag bara lämnar till hennes bank och sätter in pengarna där istället. Så jag ska sätta in dom pengarna imorgon, och hon kommer ta min lön den här helgen samt dra lite från nästa lön. Så betalar hon nästa vecka! Tjoho! Känns gött att slippa tänka på det mer sen, efter jag satt in det imon. Ja, lättad. Det är precis vad jag är.

Jag klarade det..


Och, till mitt kanske lite mindre problem. Jag ska ha en röd iPod, för köper jag en sådan går lite pengar till forskning inom AIDS och man stödjer AIDS/HIV forskningen genom att köpa en sådan. Och det är självklart att jag ska stödja dom.


Red it is


 





Vad man kan bli lycklig av små saker? Eller, vad jag kan bli lycklig av det. Vissa kanske behöver mirakel för ett leende på läpparna. Men jag är minsan glad idag :)

Jag har också rast nu, till klockan 2. Vilken frihet, det var längesedan! Ska gå ner och hitta något ätbart :)


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Det du, äskling. Du hittade din egen färg, och att det sedan var till ett gott ändamål var ju jättebra.



Puss igen.



2008-09-10 @ 22:10:53
Postat av: Amanda

Skitsnygg!! Hoppas du e lika glad idag med=)

2008-09-11 @ 09:24:24
URL: http://mandamanda.blogg.se/
Postat av: Nina

Mycke fin, mycke fin, längtar tills ja får se den... glöm inte skriva direkt när du vet när du kommer att landa, för tro mig ja ska stå på landvetter me plakat o ta emot dej :D haha... Puss

2008-09-11 @ 11:11:51

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0