Lite bättre humör..


Efter lite shopping så känns det faktiskt bättre.. Och snart ska jag bjuda mig själv på en stor skål glass!

Jag fick alltså ihop en vinterjacka från Colombia, ett par joggingskor från Reebok, en BH, ett par vanliga träningsbyxor med långa ben (Har bara korta, och det är liiite kallare ute nu för tiden) och till sist ett par strumpbyxor, som kändes omöjliga att få på men sitter perfekt på!

Detta gick på 110 dollar. Det är ca 700 kronor. I vanliga fall hade du fått endast jacka för det priset, eller lite mer än halva skorna.
Glad? JA!

Ska även kika nu om det har ändrats något på mitt konto!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade gumman, det är bara små saker i jämförelse med allt annat i världen. Dina pengar kommer tillbaks. Det har hänt många ggr att något dras 2 ggr, men det rättas till.



Puss

2008-09-27 @ 15:08:30
Postat av: nina

tokis... du e så söt, du e så duktig på så mycke annat, man behöer inte va duktig me pengar de e inte ja heller... :D saknar dej

2008-09-27 @ 19:20:40

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0