Min mamma


Jag tycker det är hur kul som helst att prata med min mamma, jag kan prata med henne i timmar. Jag vet inte varför, men jag tycker bara om att prata me henne så himla mycket. Det är bara så oerhört trevligt, plus att hon är min mamma så blir det ännu trevligare.
Misstolka nu inte detta, jag älskar att prata med min pappa också. Men han är väldigt långsam på att skriva på msn, så det går ofta väldigt långsamt. Dessutom är mamma inne på nätet oftare.

Hon får mig alltid glad, varenda gång vi pratar. Vilken tur att jag har henne!

Puss på dig mamma, och pappa ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack äskling.



Jag blir också glad när jag pratar med er.

Puss.

Tänk nu är det inte långt kvar.

2008-09-08 @ 19:47:15
Postat av: Carolyne

Jag älskar också att prata med min mamma. Min pappa är också så himla seg

2008-09-08 @ 21:11:24
URL: http://osterikerskan.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0