Snyft..


Nina snackar om att hon är i någon känslig period, men jag börjar ju också fan lipa åt ALLT!
Jag satt seriöst och läste en barnbok förut, och blev helt känslig och rörd. Haha! Helt knäppt, jag tänkte för mig själv vad jag e för person igentligen. Helt störd.

Nu har jag nämligen precis lipat åt sista 5 min från OC, hittade det på youtube och kollade inte det. Jag följer inte ens programmet, har sett det någon gång innan. Men det är ju faktiskt väldigt känslosamt, eftersom hans livs kärlek har dött.

Jag fick scrapbookat lite idag, gjorde julafton och en playdate sida. Det blev helt okey, inte jätte nöjd med playdaten kanske men det får gå.

Ikväll händer ingenting, bara slappa. Som jag älskar att göra, och gör varje helg. Men imon hade ja tänkt å knalla runt lite i stan, kanske träffa Pamelina för en fika.

Nä vad ska jag göra nu då.. Hmm..


Vi hörs imon! puss

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0