Utslängda


Japp, nu är inte Wilma, Freddie, Tiger och Flower inomhus längre.

Jag vaknade vid halv sju av en helt otroligt äcklig lukt, och jag antog att det kom utifrån eftersom min AC blåser in luft utifrån. Så jag satte om den så att den skulle suga ut luften istället, visst lite bättre blev det väl efter massa parfym också.
Men när jag kom upp frågade Lisa mig om det stank i mitt rum, och jag som tyckte det va lite pinsamt å tänkte att det kanske va något dött lik i min garderob eller nått svarade tveksamt "..jaaa..."
Men tydligen hade hela huset luktat illa! Flickan hade vaknat och skrikit för de luktade så illa, och det luktade på nedervåningen också. Så, vi chansar på att det är firrarna som stinker förjävligt. Vi kanske är korkade som la havsvatten i skålen, men det har iaf spridit sig till hela huset.

Även om dom är ute luktar mitt rum pyton ändå. Så på lördag blir det en riktig stor städning i detta rummet! Skrubba varenda centimeter!

Berättade jag att jag hittade en spindel på mitt rum me? Jag såg den krypa upp (Fick precis en rysning) längs väggen, men jag fick mod nog att klämma sönder den med ett papper.


Den äckliga luften sitter kvar i näsan... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0