Äntligen!


Nu har jag börjat spara. 5000 kronor sitter inne på mitt sparkonto nu, underbart! Haha! Man måste ju börja någonstans, Rom byggdes inte på en dag precis.

Annars då? Jo, idag var vi en sväng i Odda. En större by som ligger 30 min härifrån, det var jag, Sara, Christoffer och Johan. Det va nice att se något nytt, fick handlat lite saker också. En slags häng grej till badrummet som ja kan ha smink i osv, för 10 kronor, en stor tvätt påse för 10 kronor och toffsar och ett pannband för 5 kronor. Perfekt!

Regnar gör det här också, har regnat i timmar nu och hela byn e fylld me moln. Härligt.. Just det ja, kanske borde ta in tvätten då.................


Nu ska jag dra mig igen iaf! Ha det så bra, puss å kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0