Frihet


Jag har bokat bussresan upp nu, och jag har pratat med min chef så jag ska hämta nyckeln i receptionen när jag kommer dit.
Jag har en riktig fjärils känsla i hela magen!

Packar och grejar lite nu, det ska bli segt med en så lång bussfärd men jag kommer förhoppningsvis sova mycket. Det jag är orolig över är väl mitt norska personnummer som jag måste skaffa, men eftersom jag har onsdag ledigt så får jag väl försöka fixa det då.

Jag undrar om det är det här som är frihet. Göra vad man vill när man vill. Det känns iaf väldigt fritt, och underbart att pröva mina vingar.
Men jag hade aldrig kunnat göra någonting utan mina föräldrar! Deras ekonomiska stöd har varit avgörande i vissa stunder.

Nu ska jag gå och möta Sara och Rebecka.

Puss och kram. Vi hörs snart!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0