Helgen över..


Det tycker väl säkert ni e tråkigt, men jag är hur lycklig som helst! Imorgon är jag ledig och då ska jag sova sova sova. Hur gött som helst!
Mamma ska skicka skor snart också, samt mina inlägg. Det ska bli skönt att få lite annat att ha på fötterna när ja serverar, men tacka gudarna för att Sara hade ett par som ja kan ha annars vet jag inte vad som hade hänt. Det hade verkligen inte gått.

Imorgon tänkte vi dricka, om affärerna slutar med sina löjliga lagar om att man inte får sälja alkohol efter klockan 18 på vardagar och inte alls på söndagar. Skumt! Men men, så e de. Imorgon är både jag, Sara, Johan och Christoffer. Det lär inte bli så många knop gjorde, men på kvällen ska vi försöka festa till det som sagt. Börjar klockan 13 på tisdag så de e skönt.

Annars går det bra här! Tankarna snurrar i huvudet hela tiden "klarar jag detta? Äh det kommer gå så lätt! Fan va tråkigt de e! Guuud va skoj de e! Jag orkar inte mer! Jag är uttråkad! Alla e så underbara här"
Det slutar aldrig snurra. Men som vi snacka om förut så vänjer man sig vid livet här, efter 1-2 månader så är det som de e liksom. Man kör sitt race och tiden kommer gå. Jag tror också att för varje lön och för varje krona jag sparar blir det lättare att jobba. För hemma har ja hört att de e ännu svårare att få jobb! Men tänk vilken merit detta är, att ha jobbat här i ett halvår och sen kunna ha med det på CV:t.


Nu ska jag snart gå å lägga mig, men vi hörs! Puss å kram


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0