Ny design... Eller?


Kan man kalla det ny design? Tycker inte riktigt jag hade design innan. Så vi säger bara design!

Idag mina vänner har jag varit ledig. Underbart! Otroligt! kanske är något jag skulle skriva. Men skönt och chill är väl dom rätta orden, klart bättre än att jobba men det blir inte mycket gjort. Gick till Ica med Emma sen satt vi ute i solen en stund, två lediga tjejer slappade på hög nivå kan jag säga. Sen kom Ursula och Sara och gjorde oss sällskap, det blev en påhittad låt tävling som var ganska rolig. Tog silvermedalj, yes. Sara hämtade lite vin som vi avnjöt tills skuggan kom ikapp oss och vi packade ihop och gick in.
Linn kom upp med kladdkaka som vi smaskade i oss inne hos Emma, jäkligt god Linn! Good work!
Nu sitter jag och Sara på mitt rum, det blir fortsättning av "My best friends girl". Jobb imon, härliga puckar.

Tänker som tusan på våran jordenrunt resa nu, vi har ändrat planer och resrutt lite så det är skoj att bolla ideer i huvet. Just nu tänker vi - ingen Trek America. Utan vi tänker Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles, San francisco och sen flyga till Florida och bila längst med kusten till Key west. Kanske en tripp till Bahamas? Detta är mest vad jag tänker i mitt huvud. Har inte pratat med Sara om det så mycket :P Men hon e nog på! Såklart!
Känner också att jag vill stanna i Asien längre, ha tid till att åka runt i Indonesien och ut på öarna runt omkring. Vietnamn och Kambodja känns väldigt lockande också.
Så trippen blir nog längre än 6 månader kan jag tänka mig.
Men men, sålänge jag får den här lönen och kan spara så kan inget hindra mig!


Idag är det Valborg! Det va som tusan, kommer på det lite då och då. Ingen fest idag, men imon ska det tydligen vara mycket folk på puben. Kanske blir en sväng ut, får se när jag börjar på lördag.
Ikväll ska det tydligen vara battleground turnering, jag e på! Även om jag inte är rätt människa att tävla så får jag nog pröva ändå.

Ni får ha det kanon, så hörs vi. Puss å kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0