Everything happens for a reason?


Jag är nog fortfarande i lite chock, fick mig en nyhet som var oerhört rolig!!

Som sagt så har jag fått jobb i Sandefjord på en brasseri restaurant som heter SMAK, letar just nu boende och mamma hittade en tjej som heter Elin och skickade iväg ett mail till henne. Mamma berättade att hon också åkt till NY som au parir.
Sedan hittade jag henne själv och addade henne på min msn. Ikväll fick jag pratat med henne och fick chockande nyheter.
Hon har följt min blogg i över 1 år!!?!

Så jäkla kul, hon sa att det kändes nästan som hon kände mig :) Väldigt rolig nyhet och hon  har också precis samma planer som mig. Men hon kommer iväg på sin resa lite tidigare än mig.

Ja... Jag vet att du läser detta Elin ;)


Ska sova nu! puss å godnatt

Kommentarer
Postat av: elin

hahah WOHO äntligen har jag blivit omnämnd i din blogg :D ja visst är världen liten? :)

2009-08-18 @ 12:46:57
URL: http://elinee87.blogg.se/
Postat av: Helena och Andreas

Grattis till jobbet!!!!!

=)

2009-08-18 @ 14:19:27

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0