Hej vad det går!


Just nu har jag lite rast här på Särö förskola, har haft jätte tur faktiskt och fått jobba några dagar. 4 om man ska vara exakt!
Hoppas att det blir mer här för det är verkligen jätte skoj, speciellt när jag kommit in i det och kan alla namn osv.

Fick ett mail igår från Tio Pepe, dit jag har sökt som servitris. Jag ringde honom precis och han trodde jag hette Martin, jag vet inte hur manlig jag kan se ut då eftersom jag bifogade bild! Haha! Men jag ska träffa honom på fredag och prata lite med honom, så vi får väl se. Ska bli intressant!

I helgen har det varit full rulle! Har inte riktigt ork och tid att skriva här nu men skoj har jag iaf haft! Längtar till denna helgen, för då ska Amanda komma och hälsa på! Då blir det fest kan jag lova, eftersom Lottas syster och hennes kompis också kommer!

Ha det så bra, vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va kul de ska bli!

2009-02-05 @ 21:55:54
Postat av: elin

Hur blir det med Norge? :) Nyfiken ju :) Jag bor där nämligen! hehe

2009-02-07 @ 19:34:58
URL: http://elinee87.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du uppdaterar lite dåligt

2009-02-09 @ 21:47:37
URL: http://osterikerskan.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0