Nu var det helg igen!


Jag tycker att en låt såhär i slutet på veckan skulle passa bra.


Melissa Horn - Långa Nätter





Den här veckan har jag arbetat 2 dagar, jag hade tur att det inte blev något idag för jag hade otroligt ont i magen. Jag har inte ätit godis på jätte länge nämligen, så igår var jag och Sara på Göteborgs Horse show och åt lite gott och blandat och cola. Det kändes imorse, hemskt. Så kan det vara med överkänslig mage. Så jag har ingen lust att äta sånt på ett bra tag.
Vi hade iaf jätte roligt, bara svenskar som vann och vi hurrade och skrek. Riktigt spännande!!

Ikväll ska jag hem till Nina, sen ska vi gå ut. Imorgon ska jag och Lotta umgås, då hon blivit utslängd för Daniel ska ha pokerkväll.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0