Gratis är godast?


Jag har varit på krogen både fredag lördag, kan nog säga helt ärligt att det är första gången det har hänt. Men roligt var det, va skönt att få komma ut lite efter en vecka i deprission.

Igår var jag också på kalas hos min kusin som fyllde 35, hennes döttrar fyllde också år. Dom bjöd på god mat och efterätt. Det va roligt att träffa släkten, det händer inte så ofta.

Imon ska jag jobba, det känns väl segt nu men jag är också överlycklig! 4 dagars arbete känns minst sagt lägligt. Men nu behöver jag inte vänta länge till innan det blir mer jobb, om ca 2 veckor är jag inskriven på poolen och då hoppas jag telefonen ringer hela tiden. På tisdag skall jag till arbetsförmedlingen och dit skulle det visst komma personer inom handikapp och hemtjänst, personlig assistent m.m. Där kanske jag kan få in en fot också!

Träffade en gammal klasskompis på krogen igår, och hon tipsade lite om vart och när ja skulle söka till olika jobb. Jag hoppas bara jag får jobb snart så slipper jag tänka mer på detta!

Nu är jag hur trött som helst, fortfarande hungrig efter middagen, får se om ja kan gräva fram något..

Ha det så bra, så hörs vi snart.

Kommentarer
Postat av: syster

dax att skriva nytt nu

2009-01-23 @ 21:07:33

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0