Imorgon får ja finbesök


Imorgon kommer Mamma och Pappa! Äntligen, det ska faktiskt bli väldigt skoj. Även om jag jobbar imon kväll och hela torsdag, så har jag fredag ledigt och då ska vi ut och åka med cyklarna! Fasen va härligt! Hoppas det är uppehåll iaf, helst sol.

I helgen har det varit morell festival, men inget festande för min del. I söndags var det dock födelsedags kalas för en polsk kille, det var meningen att vi skulle ta det lugnt och inte vara där för länge. Men, med gratis sprit och vin blev det väldigt annorlunda. Skoj var det iaf!

Pratade med mina underbara barn i Usa, och fick pratat med Lisa också. Tänk att det kändes inte konstigt överhuvudtaget, jag trodde det men det var precis som om det var igår. Men såklart började skype bli knäppt, så vi var tvugna att lägga på. Men jag ska ringa på Söndag igen, och se om det går bättre. Hon håller även på att fixa med skype så vi kan prata med webcam. Men det var underbart att höra hennes röst och jag saknar att kunna prata med henne varje dag. Självklart var Sarah lika pratglad som alltid och berätta om allt mellan himmel och jord. Brian däremot var väldigt osocial, men han har svårt att göra två saker samtidigt!


Nu ska jag sova. Puss å godnatt!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0