Herregud vad mitt liv är underbart!!!


Jag älskar mitt liv, och jag är så sjukt glad att jag är jag!! Har haft en kanon dag, kom iof 30 min sent till jobbet imorse och gick 30 min tidigare men eftersom jag jobbade över en timma igår så får dom leva med det.

Sammanlagt från helgens gäster fick jag ca 700 kronor dricks! Känns jätte kul och av två gäster fick jag det till och med i ett kuvert med en lapp där det stog "Tack för god service", med 200 kronor i. Skit kul!
Två gäster hade även gått till Barbara och skrytit om mig, Barbara är hotell ägarens fru.

Idag har jag, Linn, Tomas, Christoffer och en nykomling vid namn Niklas varit och åkt trampbåt ut på fjorden. Helt otroligt vacker är det där vi bor, kan inte förstå att jag faktiskt bor här. Såg också campingen från fjorden, och det såg jätte mysigt ut där uppe. Sen var vi och fiskade lite vid en brygga och drack dricka. Mysigt.
Ska snart ner till Tomas och Linn och dricka lite på deras gräsplätt. Bara mysa i kvällsolen!

Det är underbart här, människorna är så olika och helt otroligt goa. Vissa polacker är så roliga och gör mina dagar på jobbet mycket lättare. Eftersom man ofta är rastlös och vill göra något på fritiden hittar man alltid på något. Så himla skoj, och speciellt idag då jag är ledig på kvällen.

På onsdag ska vi även ha vinprovning allihopa på hotellet klockan 13:00. Ska bli riktigt kul, på min födelsedag :D

Ser fram emot den här veckan, kalas och födelsedags fester och nationaldagen!


Ni får ha det kanon, fick precis lite kort föresten från min farbrors fru på min far från helgen. Han e så söt :)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Alltid lika kul att se updates från dig :)

Du verkar ha det underbart & det glädjer mig !

Här hemma har det varit galet varmt , till & med din vän albino har börjat känna på hur livet är som latino ;) .. Så det blir trysil för dig nu vintersäsongen eller vad menar du ? Är ju nämligen min tanke också , hade vart grymt att åka upp tillsammans ju ! pyyht

2009-06-01 @ 20:13:27
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: Mamma och Pappa

Ja må hon leva uti hundrade år. Grattis på 21 årsdagen. Det var andra året som vi inte får fira dig hemma. Men vi får väl ta igen det dubbelt upp nästa år.



Och du skall verkligen vara glad för att du är du, och det är vi också.

Puss från oss

2009-06-03 @ 11:32:46

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0