Känner en saknad..


Jag saknar mina barn borta på andra sidan vattnet, jag är helt förstörd idag. Jag har alltid saknat dom och tänkt på dom varje dag, men när jag tänker för mycket på dom så blir jag ledsen. Därför låter jag helst bli.
Dom e dom bästa barnen någonsin och jag vill vara med dom nu!!!!

Jag funderar starkt på att åka tillbaka, i kanske ett halvår eller 9 månader. Det var det bästa året i hela mitt liv.
Jag kommer garanterat åka tillbaka igen, för jag älskar New York och jag älskar min familj där borta. Har skrivit två brev nu till dom små goingarna som ja ska skicka iväg nu.

Ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt underbar vet du det!!!!

Jag åker gärna med dig en sväng till New York vet du.

Förstår att du saknar dom och tror alldeles säkert att dom saknar dig med för du är ju den bästa:)

2009-06-09 @ 19:17:32

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0