Kanske nu?



Vi kör igång direkt...

- Bergen




Lite härlig utsikt på vägen dit


 
 

Uteserveringarna hade väntat på oss länge, så vi slog oss ner vid en med detsamma!




Vad är det för gott..?


   

Äter lite lunch, dricker lite öl och skriver lite vykort



En blå himmel, några kända hus och en cool buss




Jag är kanon glad, för jag har precis skymtat ett grymt stort..


 

SKEPP!




The magic hand


  

En liten marknad, och massor med färsk fisk!




Vackert, precis som man förväntar sig att Bergen ska vara.

 

Efter vi tagit igen 2 månader utan shopping blev vi trötta och tog oss en flaska vin på rummet, och lite kartläsning..

  

Tredje från vänster är min personliga favorit. "Vart bor du då?" "Följ gatan rakt fram, sen går ni in genom grinden med en gul naken kvinna på." ?



Sist men inte minst - JACK DANIEL'S RIBS! Våran lunch innan hemfärd.




Sara har fler bilder som jag kommer få så småningom. Men detta får duga sålänge, men nu fungerar iaf blogg.se igen och då ser framtiden ljus ut!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser ju helt ljuvligt ut. Vilken tur ni hade med vädret.



Puss, syns på fredag.

2009-06-24 @ 10:52:53
Postat av: Kusin Marie

Va fasen, sitter du och dricker Mojjito utan mig!!!

Och Jack Daniel Ribs...MARTINA! Åhhh, vad gott!

Kram

2009-06-28 @ 19:58:05

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0