Lördag 6:e Juni


Idag är det Sveriges nationaldag. Idag är många studenter bakfulla... Och jag..

Igår hade vi födelsedags fest för mig och Christoffer! Det var massor med folk som sjöng för oss och vi fick presenter. Sen gick vi ut och vi drack bara mer och mer. Jag förstår inte hur jag kunde få fram ord efter allt jag drack, men jag lyckades. Började ju 7 imorse, men kom 1 timma försent. Ingen kom och knackade på, så det var lugnt. Jag har tagit massa kort från igår så dom åker upp på bloggen snart.

Ikväll blir det fest igen, Helene ska ha hejdå fest så de e bara att köra på. Börjar 13 imon så jag kommer förhoppningsvis inte försova mig då.

Det är många tankar i huvudet, försöker få ner dom till ord men det är väldigt svårt. Har många och olika tankar, men ska försöka samla ihop dom på något sätt så jag kanske kan skriva det i bloggen.

Men framtiden är ett populärt ämne iaf... Den slutar jag nog aldrig tänka på.

Nu ska jag äta lunch, hörs sen! Puss

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0