Min födelsedag!


Måste först och främst tacka alla som grattat mig. Var helt otroligt skoj att logga in på facebook och se alla gratulationer från runt om i världen!


Dagen har varit helt okej, började jobba klockan 06:00 så det var verkligen inte skoj. Det var lugnt på jobbet, och vi hade vinprovning. Det var intressant och roligt, användbart om vi ska kunna anbefalla viner till gästerna.
Efter vinprovningen åkte vi till Odda och köpte mat och dylikt till middagen. Sedan gjorde vi iordning oss och gick till Julia. Där lagade vi mat och dukade och blåste ballonger och serpentiner och det blev riktigt fint verkligen!!
Det var ett litet kalas för mig och Christoffer, väldigt mysigt. Fick några presenter, tusen tack!!!!!!!!
Men kvällen slutade tidigt, efter kakan vid 23 gick vi hem. Jag har knappt sovit något på hela helgen känns det som så jag behöver sömn. Men jag är nöjd, att få haft ett riktigt kalas känns bra, äntligen. På lördag blir det en större fest för mig och Christoffer med polackerna och allihopa. Fick också många kramar på jobbet idag, så söta e allihopa!

Pratade fort också med min underbara pappa, och mamma som sjöng med i bakrunden. Idag fick hon sina presenter från mig. Ska ringa dom imorgon och prata med dom mer. Saknar dom verkligen, helst en sån här dag. Och som mamma skrev att jag inte firat hemma på jätte länge.

Men nu ska jag sova! Och föresten, jag och Sara har ledigt ihop den 15-16-17 så vi ska åka till Bergen och bo där i två nätter. Ska bli så skoj!!!! Det finns ett hotell för 399 per person för en natt i ett dubbelrum. Väldigt billigt och mitt i stan tydligen.

Puss och kram! Saknar er alla mina goa vänner och familj där hemma!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0