En kanon helg


Måste bara börja med att säga en sak, jag har fått vikariat i 2 veckor på Hede Förskola! En oerhörd lättnad kan jag säga.


I fredags var jag på Discospinning, jätte roligt verkligen. På vägen hem hyrde jag film och köpte glass, jag och pappa tittade på filmen men den var värdelös. Den nya "Traitor", trodde det skulle vara en action plus att jag älskar den mörka skådespelaren. Men den var oerhört seg och alldeles för lite action.
Var chaffis åt morsan, hämtade henne klockan 2 på natten.

I lördags invigde vi altanen, jag mamma och pappa fikade. Det var lite kallt i vinden men solen värmde jätte skönt faktiskt.
Efter det följde jag med Lotta och Pontus på en promenad i kungsbacka skogen, det var kanon mysigt och så härligt i det underbara vädret. Vi åkte sen och köpte bullar, satte oss på Lottas balkong och smaskade i oss dom med lite värmande kaffe. Solen var fortfarande ute, men värmde inte jätte mycket.
Sen bjöd jag med Lotta hem till mig på middag, eftersom jag äter middag hemma varje helg nu så kan det vara lite trevligt om någon ny person kommer och livar upp stämningen.
Sen slappade vi framför datorn och skrattade lite. Vid 22 bestämde vi oss att vi skulle hyra film, sagt och gjort. Bara det att de tog kanske 15 minuter att bestämma vilken film, men till slut blev det "Over her dead body". Den va helt okej, men kanske inte så rolig som man tror den ska vara.


Idag har vi ätit våfflor, även om våffeldagen inte är förens på onsdag.
 

  


ska strax sätta mig vid symaskinen och göra klart min kjol och laga mina byxor. Förhoppningsvis kan jag börja med min väska om jag är snabb.


Ha det så bra allihop


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha... det var ju tur att solen inte hade gått in!! =D pusspuss Lotta

2009-03-29 @ 05:30:56

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0