Dricks och jobba över


Idag fick jag 100 kronor dricks till. Så vi räknar ihop detta till 200 kronor. Härligt, minst sagt, efter att jag gått 17 maraton den här helgen.
Har även blivit bundis med två av mina gäster, dom älskar mig och har börjat kalla mig vid namn. "Åååh, hej Martina". Rika gamla kvinnor, som är glada i alkohol. Jag hoppas på go dricks imorgon iaf!! Då är det sista dagen dom är här.


Jag fick jobba över 1 timma också, dom hade musikföreställning i Tennishallen så jag var tvungen att hjälpa till att sälja dricka i pausen. Det sega var att vi fick vänta 1 timma på pausen, efter dom 5 min kunde vi gå hem.

Tre dagar i rad nu har jag frukost och lunch vakt, vilket betyder att jag kommer vara ledig på kvällen 3 dagar i rad. Underbart!! På onsdag ska vi ha kalas hemma hos Julia också för mig, och Christoffer men eftersom han e så lam och inte är med och planerar nått så är det mitt kalas mest. Plus att jag fyller år på självaste onsdag.

Emma ska laga maten, det blir hennes present. Och Julia står för platsen, hennes present. Helt okej, ska bli riktigt trevligt!

Måste sova nu, ska upp om några timmar igen. Det är slitsamt, men man bara kör på. Dagarna går väldigt fort och snart är det mitten av juli och inte långt kvar.
Ska föresten skicka ett intresse mail till en Restaurang i Trysil som är jätte fin, det är aldrig dumt att vara ute i god tid. Det har jag aldrig varit så det kanske är på tiden.

Sov gott kära vänner!! Puss och kram

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0