Goddag!


Idag är det fredag minsann, har ingen fredagskänsla överhuvudtaget men det är väldigt sällan man får det här.


Jag har dushat idag, Jippie! Så nu är jag ren och go. Den här helgen har vi musikfestival på hotellet, massor med folk såklart. Det är väldigt roligt och skoj, men stressigt. Jag har mördar passen nu i helgen, men det är bara att bita ihop.

Annars händer inte mycket! Jag var i Odda häromdagen och skaffade bankkonto, sparkonto och internetbank. Skönt att få det gjort. Handlade även lite småprylar till mitt place, så det ser lite mysigare ut. Möblerade om också, vet inte om det blir bättre men det blev ju annorlunda iaf. Fick storstädat också, och tvättat massor! Skönt. Synd att det är oftast bara det man gör på sina lediga dagar. Tvättar och städar.

Nästa vecka ska vi ha kalas hos Julia för mig och Christoffer. Emma ska laga maten,det blir hennes present till mig. Jag förväntar mig stora paket av alla andra som är bjudna. Vi blir svenskar och norrmän :P

Min oerhört dåliga vana att lyssna på musik när ja ska somna och sedan vakna vid 3-4 på natten och stänga av den har börjat bli värre. Jag har slutat att vakna, jag sover istället med musik i öronen hela natten. Kanske inte är särskilt bra. Får sluta med detta nu!

Spillde precis makrill på datorn...


Jag saknar min mamma!! Och jag kommer nu inte ha firat min födelsedag i Sverige på två år. Palla!!!
Mer gnager mig inte, så det är ju tur. Trivs som fisken i vattnet här. Stället börjar växa på en som man säger.

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Och jag saknar dig med. Vårt tjöt, skratt, gnäll och skäll.

Och maten som inte alltid passar, och träningen som inte alltid blir av.



Puss, vi syns snart.

2009-05-29 @ 23:00:35

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0