Grillning och regn..


Idag mina kära läsare ska jag lägga upp bilder på bloggen.




 

Johan och Christoffer spelar Battleground hos Ole (Man uttalar det inte som spanska Ole, utan helt enkelt ett fel uttalat Olle)



Johan kör till Odda, otroligt duktig e han ;)



Av en konstig anledning regnar det alltid när man åker till Odda...


I söndags slutade jag tidigt och passade på att  njuta i solen med Sara och Emma.



Vi hittade blommor och bin

 


 

Sara och Emma njuter för fulla muggar!




Nu hoppar vi lite framåt i tiden och spolar fram till våran Volleyboll match, som ni ser är Sara redo att surva (?)

   

Ulla, jag och Emma + Sara som vi inte fångade på bild tog oss en sväng till Odda igår!



På vägen hem hittade vi ett fräckt vattenfall som vi stannade och tog lite kort på!



Gruppfoto! Biltaket var en utmärkt plats att ställa kameran på.

   

Strike a pose! Vad gör man inte med en bil och lite berg i bakrunden..



Självutlösare is the SHIT!



Självutlösare IGEN!
Oh my..

När vi kom hem ifrån våran Odda tur var det bara dags att byta om och knalla iväg till några Polska tjejer och grilla. Vi hann få några korvar innan regnet svämmade över i grillen. Vi började redan klockan 4, så halv 10 på kvällen var Emma kalasfull. Jag hade inte bråttom och njöt av mitt fina Premium 6 pack hela kvällen. En riktigt lyckad kväll, Polacker är galna och dansar som tokar. Riktigt skoj asså!!! Har tyvärr inga bilder ifrån kvällen eftersom jag glömde min kameria i Carls bil.. Ajajaj!

Idag tvättar jag och ska städa rummet när all tvätt är upphängd!! Ska slipa lite på min saker-jag-måste-köpa lista.
Ha det så bra och hoppas ni tyckte om bilderna!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hola Gumman !..

Inte haft data på ett tag så nu har jag äntligen kunnat få lite updates av ditt liv :) Kul med pics, fortsätt med det ! Vad jag förstår finns d inte mycket att göra, men oboj - tänk på alla pengar du kommer göra en massa saker för , då blir det genast värt det :) Hör av dig snart så att man får mer uppdateringar ! Pyhtelipyyh

2009-05-06 @ 18:33:36
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tjejen.

Va kul att se hur du har det.

Vatten fallet var ju super fint.

Jag älskar Norge och hoppas på att kunna ta en tripp till mina ny funna släktingar där till sommaren =)

Ha d ha d!!! Klem Klem Helena och Andreas hilser också =)

2009-05-06 @ 22:16:19
Postat av: Nina

hejsan gumman.. hörde att ni kommer hem nästa vecka o ska parta me oss. K har gett mig barnledigt imon men ja hoppas han kan ändra o ta henne nästa vecka istället så ja kan gå me er :) hehe..

hur länge e ni hemma sen?

Pusspuss

2009-05-07 @ 20:59:37
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0