Måndaaaaay!

Klockan 5:30 ringde min klocka. Jag kände verkligen "Äntligen, nu ska jag jobba"...............................
På jobbet gick det bra iaf, bättre än igår. Dom satte stackars mig på frukosten själv för första gången, jag fick nästa bara chansa vart sakerna skulle stå. Vi har nämligen frukost buffe, så det ska ställas ut Yoghurt och fil, ost, skinka m.m.
Det var en del saker jag glömde igår kan jag ju säga! Haha! Men, gästerna blev mätta ändå.
Idag hade jag sällskap av en ny kille som kom i lördags, tillsammans med ett helt gäng Polacker. Dom var väl runt 15 stycken. Han var iaf jätte trevlig och rolig, försökte lära mig lite Polska men det gick inget vidare. Kourva är väl det jag kan, och det betyder typ hora... Väldigt nödvändigt att veta...

Igår var det en ganska underhållande dag, slutade vid halv två så jag kunde umgås med Emma och Sara ett tag faktiskt. Vi kastade GRIS fast använde oss av ett annat ord istället. Det va ganska underhållande, med tanke på att vi inte gör mycket här. Sen tog vi en promenad ner till bryggan, satt i solen och matade ankor med ostbågar.
Sen sög vi i oss den sista solen på dagen och lekte "Land och Rike", inte alls skoj igentligen men som sagt - det mesta blir roligt här.
Linn kom också över en sväng och lånade internet och tjötade lite.

I fredags kväll var vi ute på krogen här i Lofthus, blev uppraggad av en 65 årig äcklig full gubbe. Underbart.. Hans raggnings sätt var också väldigt unikt, han använde inte ett enda ord. Utan han kom bara och tog armkrok med mig. Jag frågade vad han höll på med, så tittade han på mig och log ett underbart sött leende (host). Jag slingrade mig ur hans grepp och höll mig på avstånd resten av kvällen.

Som sagt så kom ju alla våra underbara Polacker i lördags. Som tur är så kan faktikst allihopa servera, dom har varit i Irland och Grekland innan och haft sin praktik. Dom kommer från en Resturang skola allihopa, så de e skoj. Men det som var ännu roligare var att jag och Christoffer fick vara bossarna, för en gångs skull så kunde vi mer än någon annan :P Haha! Vi njöt av varje sekund! Vi visade lite hur man gjorde olika saker, men ibland var det jobbigt att han 8-9 polacker runt sig som frågade vad dom kunde hjälpa till med.


Nu orkar jag inte skriva mer.. Ska snart ner till lunchen, mums. Hörs senare, då fortsätter jag med allt jag inte orkar skriva nu. Puss å kram!


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0