Sprutor och Sverigedemokraterna


Vilken dag!

När jag kom till jobbet klockan 9:30 så var alla anställda där. Det var sprutdags!! Så jag fick fort som tusan slänga fram armen och få en spruta. Vi får det genom jobbet nämligen för att minska smittorisken, då sparas det pengar på personal osv. Känns faktiskt bra, för blir jag sjuk så får jag inga pengar. Den gjorde inte ont för fem öre, men jag är ju inte rädd för nålar heller. TUFF som jag är :D

(Fick 600 i dricks idag, YES!)


Sitter och kollar runt på facebook, på en sida som heter Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack!
Jag har bjudit in så många jag tror vill bli medlem, och tänk att det är uppe i 175 000, känns verkligen bra. Men jag måste verkligen hålla band på mig själv och inte skriva allt för dumma saker, men ibland blir jag VERKLIGEN trött. Jag kan förstå åsikten om att Sverige tar sig vatten över huvudet och tar in mer än vad vi klarar av, men att sitta och acceptera att man pekar ut en folkgrupp och gör dom till syndabockar gör mig galen. Och Sverigedemokrater är mästare på att vägra säga att dom är rasister men i diskussioner på deras sida på facebook är det svårt att tro annat.
Angående diskussion om SD pins så skriver Robert såhär:

Robert Rydgren
"Har en Sverige pin redan, skulle vilja ha en SD pin också."

Har svårt att förklara hur jag menar, men på något sätt så är man automatisk SD om man har en sverige pin? För det är väl så han menar, att han har en Sverige pin det enda som fattas är en SD pin?
Att jag automatiskt är emot invandring om ja har en Sverige pin, jag kan inte vara för invandring men ändå älska mitt land?
Jag vill inte bära en Sverige flagga om jag ska förknippas med SD, och det är inte mitt fel. Det är deras fel, dom har själva bäddat så.

Sen tar dom och glider iväg med själva problemet, dom tycker att vi Svenskar ska förstå vad som händer Sverige. Att vi måste vakna nu! Och att SD vill bara minska på invandringen, dom är inte rasister.
Dom är helt enkelt emot att våra Svenska traditioner försvinner. Att vi inte får sjunga svenska sånger på skolavslutningarna, att vissa skolor inte har griskött längre, att dom, muslimerna, försöker ändra Sveriges lagar och regler.
Men som Soran säger, då kanske Sveriges män ska börja gräva gropar på midsommrarna och sprida sin säd där i...? För det är ju en svensk tradition?















Go Soran!! Jag är glad att någon som har en röst som hörs använder den! Tack!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0