Godkväll!


Hejsan kära vänner, det var ett tag sedan. Jag ser att du pappa är riktigt upprörd, så jag känner press på mig nu att jag måste skriva. Så får det bli!


Det händer inte så värst mycket här, men det händer ändå grejer. Jag och Sara har tex lagat mat tre gånger denna veckan, det blev korvstroganoff två gånger och så idag blev det kyckling, ris och currysås som jag gjord. Utsökt!
Har hängt en del med våran kära vän Ole en del denna veckan, stackarn har det inte lätt nu men vi är stöttande vänner som är där för honom - I vått och torrt my friend!

Idag var det Paradise final, dom som vi hejade på vann! Kanon, vilka stjärnor ;)

Jag har varit ledig idag, så jag passade på att tvätta alla mina FEM tvättar, herregud det hänger kläder i hela mitt rum nu. Tur att vi kan låna Jeanettes lägenhet, underbart. Hon bor nere i källaren och är på semester nu, så vi har hennes rum som e stort och rymligt med kök, soffa, bord och stooooor säng :)

I Söndags åkte Emma, det var jobbigt att se henne åka men jag är oerhört glad för hennes skull att hon äntligen ska härifrån! Vilken känsla!

Jag väntar på svar nu från Odd ivar, jag har sagt ett datum jag kan komma och provjobba men han har inte svarat ännu. Blir lite nervös, men har jag inte hört något på måndag så ringer jag. Jag vill verkligen ha det jobbet!

Jobbet går väl bra, klarar inte av polackerna och till och med vissa svenskar går mig på nerverna. Helt otroligt vad människor är kapabla till, men man slutar väl aldrig att förvånas. Tack vet jag för att Sara följde med mig hit!

Snart är det läggdags, börjar inte förens 13 imon så de e skönt.

Sov gott allihopa så hörs vi snart igen, eller?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Finally ! Pappa Sven var upprörd - jag med haha :)

Så, hur blir d med boende då ? Skulle du bo hos den tjejen ?.. När åker du ifrån dårhuset & när är det dags att återvända ?.. Pyythelipyh <3

2009-09-04 @ 11:22:43
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0