Söndag den 27:e september 2009

Hejsan alla glada, sitter nu nere i Jeanettes lilla krypin och laddar upp bilder på facebook från igår. Vi hade en riktigt lyckad kväll, en sista utgång för mig, Sara och Jörn. Det var riktigt kul och alla var på topp hela kvällen. Jobbigt bara att sommaren blev så annorlunda än man tänkte sig och att det ska vara så svårt att någon man tycker om ska åka. Men sånt är livet, ett möte är bara början på ett farväl. Idag har vi ätit hamburgare och slappat uppe hos Ole, fast dom sov till halv 5 så jag fick vänta ganska länge på min mat. Jag har haft en väldigt chill vecka, fick ledigt i Fredags kväll och fick också ledigt igår kväll OCH jag fick ledigt idag. Bara för att Faksvåg tycker så mycket om mig :) Så jag är ledig idag och imorgon, så har jag frukost på Tisdag sen ska jag städa med Sara på onsdag. And thats it! Äntligen, aldrig mer behöva jobba här. Det är en stor lättnad, men kommer bli riktigt jobbigt att lämna Jeanette och Ole. Men man kan alltid komma och hälsa på, vilket vi kommer göra!! Ni får gå in på facebook och kolla bilderna, dom är där om 2 min! Puss å kram

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0