Tack!

Tack alla underbara för mina gratulationer jag fick igår, det var riktigt kul att fylla år! Alla var super snälla och söta vilket gjorde dagen ännu bättre!

Men det har hänt mycket sedan sist. Min syster och hennes kompis Anna var här, som också tog med sig Veronika. Det var nog något jag behövde för jag njöt varenda sekund av sällskapet! På lördagen så började jag som tur var inte jobba förens kl 14 så vi åt lite lunch innan och gick runt och kikade på kläder.

 


På kvällen såg vi lite på den där sång tävligen, ingen höjdare men några ögongodis fanns det väl.. kanske..
Vi bestämde oss för att gå ut för att ta oss en öl, så vi vandrade ner till Pir och satte oss. När jag och anna började gäspa ikapp kändes det som att det räckte med den ölen.
Så vi fick se två killar hångla, sen gick vi hem. Jag såg det ju inte igentligen, men vi kan låtsas.

Jag fick panik problem med mitt öga på söndagen så det såg ut som att man hade tagit ut det, kokat det sen grillat den över en eld sen satt tillbaka det. Och det SVED och RANN hela tiden. Fruktansvärt.

Men jag bet ihop, tuff som jag är, så vi gick och åt lunch på Kokeriet nere på brygga. Sen fick jag en välbehövlig massage ifrån min syster, tur man har henne ;)

I Måndags kväll invandrade Elin hit, min lilla skåning, och jag gjorde plats för henne på mitt lilla rum. Jag tycker det går kanon bra att bo ihop såhär, men som sagt så har det bara gått några dagar. Vi får se hur det kommer bli!
Just nu ligger hon och snarkar...



Så ser det ut när Elin vandrar in i Norge !! :)


Och igår så som sagt fyllde jag 22 år.. Får lite ångest men jag har ju massa gamla kusiner som är långt över 30
och jag är ju bara barnet (HAHAHA).

Men såhär kan det iaf gå när man tar med sig kameran till jobbet på sin födelsedag.



När jag kom fick jag kaka :)

  






Här skulle jag då säga långsamt "Jeg har bursdag", gick inget vidare..



Ett av ungefär 15 kort som Line tog i försöket att fånga den perfekta bilden. Tyvärr gjorde hon aldrig det..



Efter en stund fick Jan-Erik tag på kameran..



Jag saknar Frank kort. (Franks bil)

  

Line pussar fisk och jag och Line tar kort på skor..
Line tog ungefär kort på allting som finns på jobbet, men jag kan inte lägga upp allting här. Det blir bara tråkigt..

Men jag hade en kanon dag iaf, när jag slutade så handlade jag mat med Elin så lagade vi tacos och mös. Kikade lite på paradise hotel också.
Så fick jag en födelsedags present med!!!!!!!! En bok av Elin, jag är skit glad för den!!! TACK!


Nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet, det är dags igen. Vi hörs!






Kommentarer
Postat av: mamma

Jättekul med så många fina kort på bloggen.

Ha en skön helg. Puss puss puss

2010-06-05 @ 19:16:45

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0