Äntligen Söndag!


Den här veckan har känts som en evighets vecka! Olsa är på semester och Monika är sjuk, så i fredags jobbade jag tidigt men fick komma tillbaka till jobbet på kvällen. Igår så jobbade jag hela dagen och shit så trött jag är idag!!

Min kära mamma var här förra helgen och hjälpte mig att flytta, det gick faktiskt ganska bra. Allt gick mycket fortare än vi trodde! Vi åt god mat på lördags kvällen på restauranten och bara tog det lugnt, härligt!

Nu har jag bott i mitt lilla rum i över en vecka, det är inte långt kvar nu tills jag får komma in i det stora rummet! Som jag längtar, här kan jag inte ens tvätta för jag kan inte hänga upp tvätten någonstans. Men jag får tvätta små tvättar och hänga upp det lite överallt där det finns plats.

Idag har jag tagit en fika med tjejerna från jobbet, men nu slappar jag bara. Ska slappa hela dagen!

Ha det så bra, tillbaka till slappningen..

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0