Like a virgin


Igår blev min ... vad ska vi kalla det? Min första-fylla-som-jag-spydde var igår. Jag är lite besviken på mig själv, jag trodde ju att jag skulle kunna klara detta galant genom hela mitt liv. Men nej.
Pappa var lite brutal och sa att det var inte sista gången, medans mamma tycker att nu har jag lärt mig att inte dricka så mycket (Ibland märker man att hon är lärare).
Jag skyller delvis på Frank, som tog med sig Mintu. Men jag får skylla mig själv som drack den.
Det var en upplevelse som jag sent kommer glömma. Filip tyckte ju det var extremt skoj att jag är den som har invigt deras toalett.

På måndag är det 17 maj, Norges nationaldag. Då kommer det vara kaos på jobbet, men det är det ingen som bryr sig om, att vi ska jobba en hel dag och ha dubbelt så mycket som en stressig lördag, hela dagen! Men det går ju bra, vi e ju så duktiga.


Nu är jag trött..

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0