No message could'nt be any clearer!

Äntligen söndag! Steg inte ur sängen förens långt efter 12, härligt.
Igår kväll kom Marita upp efter jobbet, vi tog några drinkar och lite cider. Det var skönt att bara tjöta och slappna av.
Det blev inte så länge, Filip kom upp en sväng och sen åkte dom hem vid halv 2.
Veckan har varit... Ny..? Allt är nytt, allt är kul och ingenting är tråkigt! Skoj med nya kollegor och nya koncept som alla älskar, inklusive gästerna som kommer.
Men igår var det lördag, då är det sur kärringarnas dag. Det var en del som kommenterade att det var konstigt att ett Bageri öppnar 11:00. V i  ä r  i n g e t  b a g e r i . . . . .
Om en stund kommer Emma och Sara, dom ska som sagt tvätta.
Jag ska bara kolla flygresor och hotell, fila mina naglar lite, läsa lite i en bok och om jag orkar ska jag kanske titta lite på tv..
Ha en underbar Söndag!!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0